20 Haz 2020

YAVRUMDAN AYRILDIM - Sıdıka Ahmedova


Her göç hikayesini anlatan, dinledikçe insanın içini yakan bu türküyü sizlerle göç videolarıyla birlikte paylaşmak istedim. Bu türkü bütün Bulgaristan göçmenlerine ve Türklerine yazılmış bir türkü. Balkan harbinden bu yana muhacirlik çeken herkese gelsin bu türkü. Ninelerimizin dedelerimizin tüküleri... Sıdıka Ahmedova: Yavrumdan Ayrıldım Sıdıka Ahmedova: Separated From My Child Съдика Ахмедова: Раздяла Turkish folk song from Bulgaria Şarkı Sözleri; Nasil oldu da yavrum ayrildim senden Burnumda kokarsin karanfil gibi Yavrumdan ayrildim nereye gideyim Hasretin yolu uzak nasil döneyim Resmine bakarken ah ederim ben Ismini andikça vah ederim ben Yavrumdan ayrildim nereye gideyim Hasretin yolu uzak nasil döneyim Bagri yanik yavrum bir anayim ben Çöllerde kalan su kuslar misali Derdimi kimlere yanayim ben Acitir kalbimi disler misali

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder